Helgens bravader

Torsdag
Kinamat till middag som även Shakira fick smaka på.
Shakira


Fredag
Middag på BK och även lite shopping. Roger köpte en tröja och ett bälte till jobb och jag köpte en plånbok och fick en kappa :)
Kappan från Rules by MaryPlånbok från Paul Frank Inuti fanns en söt liten spegel!

Lördag
Började med lite shopping, ett par mjukis och och skor.
Sedan hämtade vi Shakira och gick till parken för att spela boule. Roger har vunnit SM, för ett par år sen, i det så jag tänkte att jag fick testa hans stora passion ;)
Shakira gillade klotenJag tramsar migHär har jag på mig byxorna och skorna som jag köpte

På kvällen blev det drinkar på A9.Vi började med en passions daquari och en bluberry sour sen blev det något med melon och päron för Roger och jag tog nötknäckaren, gottis!
RogerJagpäron/melon och nötknäckaren

Sen bar det av en runda till Rickard för lite fest.
Man skulle kunna tro att jag var full med tanke på hur suddiga bilderna är men det var jag inte! Kameran tar ganska lång tid på sig att fokusera och det orkar man oftast inte med så då blir det så...
Jyns och RickardTess och LindaErsson och RogerFia letar efter godbitarna ;)Massa folk, bla Scratch från Overhaulin'

Söndag
Auktion! Hittade en fin soffgrupp som tyvärr gick för mer än vad vi ville betala. Bjöd hem tre pälsar, jag var bara intresserad av den ena men alla tre var i samma bud.
Karlsson akutionFullt ösSoffgruppen som jag ville haMina tre pälsar, det var den längst bak jag ville ha mest

På kvällen blev jag sugen på smulpaj och eftersom jag har världens bästa sambo så ställde han sig och gjorde det till mig!

Kommentarer
Postat av: OLIVIA

Pälsar är huuur fint som helst!

2009-08-10 @ 16:01:47
URL: http://olivia.blogg.se/
Postat av: Victoria

seriöst.. Sjukt söt hund!

2009-08-11 @ 17:41:57
URL: http://ohvicky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback