Vegetarisk kräftskiva? :S

Vi är bjudna på kräftskiva till helgen!
Som vegetarian kan det vara ganska jobbigt, inte för att jag tycker att det är äckligt utan för att jag inte vet vad jag ska äta.
Det finns ju hur mycket som hellst att äta men ingenting som tar lika lång tid. På förra kräftskivan vi var på så tyckte dom att det var lite tråkigt att jag bara satt och tittade på dom när jag hade ätit färdigt.
Har någon förslag på vad jag som vegetarian kan äta?

Roger ska antagligen få äta kräftor från pappas ägor. Min kära syster brukar nämligen fiska en hel del kräftor i pappas damm.
Bon apetit!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kokta färska kronärtskockor med nån slags dillkräm/dillsmör. Kronärtsärtskockor tar också lång tid att äta.

2011-08-27 @ 22:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback