Ni får vänta

När jag kom hem i går så var det dags att öppna mer julklappar, jag fick ett presentkort på massage, manikyr och pedikyr av Roger och han fick Guns n' roses och Slashs biografier av mig.

Eftersom det var ett tag sen vi sågs så låg vi uppe nästan hela natten och pratade om allt möjligt, Detta resulterade i att vi vaknade klockan 14! Och vi är bortbjudna i dag klockan 18..

En skum sak som hände i natt var att Shakira kom in och gnällde precis som som hon hade ont någonstans. Hon satte sig i hörnet vid sängen och fortsatte gnälla, jaf förstod verkligen ingenting för det såg inte ut som hon hade skadat sig någonstans. Jag tog upp henne i knäet och kramade henne och masserade henne tills hon slutade att gny, men hon skakade fortfarande. Efter ännu en liten stund somnade hon igen.

Jag har verkligen ingen aning om vad det var som hade hänt, hon kanske hade sett ett spöke ;)


Bilderna från firandet får ni vänta lite till med, jag ska ta fler i kväll, jag har inte tid att lägga upp och jag glömde laddaren i mammas bil så jag måste spara på batteriet.

God fortsättning till er alla!
och ta det lugnt i kväll ;)

Kommentarer
Postat av: Karolin

Haha Klas fick också guns n roses av mig! :)

2009-12-25 @ 16:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback