Sååå

Nu är det alltså dags att skriva om helgen.

I söndags var det alltså vår 1-årsdag men vi gick ut och käkade på lördagen istället.
Det var tänkt att vi skulle gå till A9 men dom har bara en vegetarisk pasta och det är tråkigt. Vi funderade ett tag och beslöt oss för att gå till Två lejon istället. Dom är ett av de få ställen som förstår att vi vegetarianer inte bara äter grönsaker, dom har quorn. Så det blev planka för oss båda, gott gott.

ÄlsklingenJag ser rädd ut Jag ser lite rädd ut, men det är jag inte :)


På vägen hem bestämde vi oss för att gå in och testa en ny drink på A9. Cointreaupolitan är ett samarbete med Dita von Teese och den var fruktansvärt god! Det roligaste var nog att man fick drinken i en underbart söt shaker!
CointreaupolitanRoger drack en cola

Söndag
Min pappa köper ibland hela hem och dödsbon. Denna dagen beslöt jag mig för att komma och kolla på ett av dom.
Jag hittade en del fina saker så som gamla pin up tidningar, en av dom med Marilyn Monroe, en gammal tapet, rådjushuvuden i porslin.
Sen vet jag inte om vi ska ha den gamla skivspelaren eller om vi ska sälja den.
Mariyln Monroe, Coctail, Top Hat, Pin upBild ur Pin up tidningenSkivspelareSkivspelare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback