Lördag 11/7

Vaknade tre minuter innan mitt larm ringde i morse, 06.55. Tvättdags! Nyckeln var borta till tvättstugan men grannen kom ner och förklarade att hon hade gjort av med den och att hon skulle fixa det. Värden bor i huset brevid så han fick komma och öppna till oss och hon hittade nyckeln en stund senare. Under tiden som tvätten var i gick jag och Shakira till hundrastgården och Roger vilade och kollade på tv.
Shakira gäspar

När vi kom hem åt vi frukost och sen gick Roger för att klippa sig, han ska låta håret växa så han har bara jämnat till det! Kul som fan att han fortsätter att odla!

Fikade lite i stan och köpte present till Rogers syster som ska ha konfirmationsfest i morgon. Väl hemma igen så somnade jag en timme sen va det bara att stick upp snabbt och laga mat, åt på 6 minuter sen bar det av till bussen och nu sitter jag här på jobb och äter kakor och dricker Red Bull :)

Kommentarer
Postat av: Fanny [Foto, Stil, Vardag]

*HELLU :)

Hoppas allt har varit bra medans jag varit på semster i en månad, men nu är jag back on track nya inlägg väntar och så kommer en liten surprice snart och en ny design!*



Vi ses! /Fanny - www.faaanys.blogg.se

2009-07-12 @ 23:24:18
URL: http://faaanys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback