Lördag 4/7

Detta blev en väldigt fartfylld dag! Vi började dagen med att gå en runda i stan. Köpte shampo till Shakira, söta kuddar till balkongen och flip-flop till Roger.
Söta rosa kuddar
Efter det blev det en runda till stranden i Höllviken med Fredde, Ermin och hans kusin, Kajsa och Nermina kom lite senare.
Roger, Fredde, Ermin och kusinFredde och älsklingen smörjer in sig
Sen bar det av för mig mot jobb. Det e sjukt vad bussarna är sena nu på sommaren när man håller sig runt stränderna. Jag planerade så att jag skulle vara tidig till jobb, bussen skulle vara inne på centralen 16.17 men kom in 16.40! Sen var ju självklart bussen mot Västra hamnen också sen...
Hemåt sedan gick bussarna som de skulle.

Min syster, Sanna, skulle komma till oss på kvällen för att spela lite Guitar Hero men när jag var på väg hem frågade hon om vi ville ut en runda. Vi var inte jätteladdade men gick ändå med på det eftersom vi skulle roa henne. Det bar av till någon "mini-festival" nere vid Trelleborg gamla station. Gratis är gott så självklart var de flesta trelleborgarna där. När det var stängningsdags, vid 01,  så gick Älsklingen och jag hem och Sanna följde med Jennifer.
Sann i mina kläderSkitKärlek!


Kommentarer
Postat av: B I G C I T Y D R E A M S

haha, dom där kuddarna va faktiskt riktigt söta! vart köpte du dom?

2009-07-07 @ 00:25:05
URL: http://bigcitydreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback