Nu blev dom arga igen

Anonym om Glömde du att tänka eller?:
många som är hund ägare, vill gärna ha en kull för att förhindra en hel del sjukdomar osv. så ta du din efterfrågan och tryck upp ngn stans!

Jag bara skrattar!

Hundar som får komma in på hem undersöks ordentligt innan man skickar ut dem. Är det fel på hundarna kan man ju inte mycket mer än att avliva dem. Då kan det vara acceptabelt att ta deras liv.

Jag fick min tös när hon var ett år gammal, det har nu kommit fram att hon har dåliga knän, vi gör allt i vår makt för att lösa detta problemet, det är väl det minsta man kan göra för dem? Jag skulle aldrig i hela mitt liv vilja köpa ett djur som har avlats fram bara för att jag vill det när det finns så många andra som behöver hjälp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback