Onsdag 29/7 Svedala

Shakira och jag tog en runda till Svedala för att hälsa på mormor, morfar, moster, syster och systerson :)
Jag gick och handlade till mormor och tog mig även ann att få bort all kalk från hennes diskho och vattenkanna som hon har använt i x antal år. Jag skojar inte när jag säger att det säkert var en centimeter med kalk i kannan!
Världens bästa Shakira hemma hos mormor och morfarVärldens bästa mormor!

Sanna var i Ullared och köpte nödvändigheter till oss som vi fick i dag. Här ser man vad som används flitigast här hemma :)
 hundbajspåsar och hårspray

Roger fick tillbaka sin plånbok som han tappade för 6 månader sen :)
Polisen ringde och sa att de hade fått in den och allt var kvar i den, tom pengarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback