Söndag 5/7

American Day's på Jägersro
Sanna och JenniferSanna med en BelAir 55Jag med en Bel Air-55Fin jävla Hudson som vi röstade påFin rodJag och en fin KenworthSanna med en KenworthLite galoppLite galoppJenniferSanna kastar lassoJennifer kastar lassoBy the campJag by the camp. hugger litta vedSanna by the camp, vevar lite kvarnFin jävla klänningÄr det Sanna som är med i Lilla huset på prärien?Sannas favoritLite lindyhop med HepcatLine danceIn the armyMilitärerJennifer krigarSöt vovvePonnyridningSöta små hästarJag rider på tjurenHuvudbonad som jag fick av Roger, solfjäder som jag köpte och ett skärp som jag fick av mamma

Efter en runda på Jägerso åkte vi till Svedala för att kolla på mammas nya lägenhet, äta och sen åkte vi hem.
En del av köketBild 2 på köketGången från köket till de tre andra rummenDjupa fina fönsterToalett/badrum
Jag tog inte bilder på alla rummen eftersom jag inte fick med hur fint det var.

Kommentarer
Postat av: Kan Dee Drawings

Åh tack snälla vad söt du är! Blir superglad!

Hoppas du kommer komma tillbaka? :)



Massa kramar!

2009-07-08 @ 18:41:02
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/
Postat av: Dixi

Svar: jaa som fan ;D

2009-07-08 @ 19:14:12
URL: http://iadorehersexyhair.blogg.se/
Postat av: Sanna

Nice! :-)

2009-07-08 @ 22:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback