Helgens äventyr

I fredags var det inte planerat att vi skulle göra något men Fredde ringde och sa att vi skulle komma ner till stan och dricka en öl så det gjorde vi.
På A9
lördagen efter jobb gick jag in för att handla en tidning och en trisslott på pressbyrån. Där inne mötte jag också min bror som var på väg hem från hässleholmsfestivalen "Siasta". Pappa skulle hämta honom så jag ringde och frågade pappa om han orkade köra mig hem också, vilket han självklart gjorde. Under tiden som vi väntade på pappa så skrapade jag min lott, vann 50 kronor, sprang in och fick två nya lotter, vann 25 kronor, sprang in och fick en ny lott som jag sedan skrapade i bilen och vann 50 kronor.
Söndagen, morsdag, blev det en tur till Rogers mormor med en del av hans familj. Där åt vi massa gott och tog en runda ner till deras sjö. Hem till trelleborg igen och då blev det paj hos Rogers bror sen bar det av hem till lugnet igen.
SjönRogers småsystrarSjönVattensnigelGrodaSer ni grodan?Roger och hans småsystrarRoger och systrar på brygganSandraJag och RogerRoger, systrar och jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback