Mötley i morgon!

I morgon är det äntligen dags, vi ska se Mötley Crüe!

För ett par dagar sen kunde jag inte somna för att jag var så exalterad och nu inser jag nog inte ens vad det är som ska hända. Jag ska få se mina största idoler! Jag kan verkligen inte förstå! Jag kommer nog svimma! Jag kommer att börja gråta och svimma! Jag ska nog bli glad om jag ens är vid liv när de kommer upp på scenen.


Jag har glömt att berätta att jag gör ett experiment på Roger, han odlar skägg!

Hade jag haft den möjligheten att förändra och experimentera med mitt utseende så som killar kan med skägg och mustasch så hade jag verkligen testat allt! Men eftersom jag inte har den möjligheten så får jag istället göra det på min älskling! Sen har även han och Fredde någon deal om att låta håret växa. Fredde har precis klippt av sig sitt långa hår och Roger klippte sig nyligen så nu ska de bara låta det växa. Lika skoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback