Eurovision!

Jag har nästan precis kommit hem från jobb, har hunnit se två bidrag på tv:n.
På bussen hem från job lyssnade jag på radion och några bidrag, missade tyvärr Sverige.
Segertippade Alexander Rybak och hans låt "Fairytale" var bra för tre veckor sen men jag har tyvärr lyssnat sönder den.
Jag hörde honom på radion men hans röst var verkligen inte bra idag!
Det gör mig jävligt glad för han har blivit alldeles för självgod av all bra kritik som han har fått i tidningarna.

Värst av allt är att jag missade Dita von Teese i Tysklands bidrag!
Och att hon ställer upp i en sån discolåt! Jag såg ett klipp på nätet där Tysklands bidrag var med i ett annat program. Där var låten lite swinginspirerad och då förstår jag varför hon har valt att vara med i den, men ändå!

Rösta inte på någon eller på dom som inte är segertippade så har Sverige större chans att vinna!

Malta e jävligt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback