Shopping

Efter jobb, vid 14, möte jag upp Roger för att försöka hitta något som vi kan ha på oss på fredag.
Vi började gå från centralen upp mot triangeln. På hela den vägen var det enda jag hittade två hattar som jag köpte.
Seglarhatt från Shock och solhatt från Dolce & Gabbana
Klockan var 18 när vi lämnade sista affären på gågatan, gissa om vi var trötta och arga eftersom ingen av oss hade hittat några kläder!
Triangeln blev vårt sista hopp, och eftersom man aldrig hittar något där inne så hade vi inte höga föväntningar. Men! Inne i en affär hittade jag två finklänningar, en vardagsklänning och en korsett! Ni får se bilder på vardagsklänningen och korsetten, finklänningarna får ni se när det är dags att ta på dom. 
Röd korsett och en turkos vardagsklänning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback