Ystad cruising

Lördagen var ful av äventyr. Jag och Roger åkte in till Ystad med mamm för att kolla på utställningen av bilar. Där träffade vi massa vänner och även Rogers farbror, som sitter i styrelsen för hela träffen. När det sen var dags att åka hem å hade Roger precis fått mersmak så vi ringde hans farbror för att höra om vi kunde åka med honom under cruisingen, och visst fick vi det. Så där satt vi i en 1969 Dodge Coronet R/T cabriolet och fick en bättre kväll än vad vi hade förväntat oss.

Jag, Annie och ElinaJagJagMin drömbilJagÄlsklingen


Efter cruisingen åkte vi tillbaka till Trelleborg för att gå på Nerminas 20-års fest, som vi lovat. Dock blev det lite senare än vi trodde, vi var nämligen där vid halv elva. Vi käkade, snackade och hade jättetrevligt.
Fast vi glömde Nerminas present i mammas bil, pinsamt!

Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

Hon är modell :) inte mer vad jag tror... haha!

2009-05-10 @ 17:04:44
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: BJERNHAGEN

Mjo det kan hända :) frakten blir ju så dyr just för att det är USA... med tull och allt. blir väl nästan upp mot den kostnaden ändå när väl all frakt är inräknad ;p

2009-05-10 @ 20:57:55
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: BJERNHAGEN

Jaha okej, visste jag ej! Jo det är sant. Jag och en kompis tänkte gå ihop och köpa lite, delar vi ju på all frakt och så också :)

2009-05-10 @ 23:24:47
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback