Kärlek!

I går besökte jag Björn på House of pain! Vi fyllde i rosen på vänsterarmen och den e bara sååå sjukt snygg nu!

I dag beställde jag även tid till min nya :) AH! Jag är så glad! Jag vill inte säga vad det kommer att bli för jag ska hålla er lite på halster, heter det så? :S

Den 18:e smäller det!

Ni kommer att få ledtrådar fram tills dagen då det gäller, gissa på :P

OCH! Viktigast av allt! I dag är det 11 månader sen jag och Roger blev tillsammans och jag älskar honom bara mer och mer för varje dag som går! Åh vad jag längtar till han kommer hem!

Kärlek!


Kommentarer
Postat av: Ellenor

skulle du raka av dig håret för en miljon? :)



Fin blogg =)

2009-11-13 @ 14:54:53
URL: http://ellenorwestlund.blogg.se/
Postat av: Sanna

Inte fler tatueringar....

2009-11-13 @ 17:26:48
Postat av: Sanna

Jag hade lätt rakat av mig håret för en miljon :-)

2009-11-13 @ 17:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback