Kommentarer

Hej Cici!
Nej, jag har inte gjort designen själv, tjejen som har gjort den hittar du på : http://ladydahmer.blogg.se/

Hej Elisabeth!
Du tror alltså att min nya tauering blir en liten ponny. Du har både rätt och fel. Du har fel på själva punkten gällande liten och en och alltså rätt i själva ponny, eller ponnys :)


Då kan vi alltså konstatera att det jag ska tatuera kommer att vara ponny motiv men ni vet inte hur mycket och var den kommer att sitta. Gissa på, i morgon får ni se den!

JAG LÄNGTAR!



Roger kom hem med våra fyra nya X-box spel i dag, han sitter nu och spelar ett av dom och jag har testat mitt, SAW! Läskigt ;)
Assassin's Creed II, Dragon Age, Left 4 dead 2 och Saw
Dragon Age, Assassin's Creed II, Left 4 dead 2 och Saw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback