Svar på en kommentar

Postat av: stina

hej läser din blogg rätt ofta, undrar bara en sak... har du inga kompisar för det ända du skriver om är din pojkvän eller liknande...


Ja, du "Stina"...
Jag har vänner men det finns ju självklart ingen som jag bryr mig om mer än min sambo! Jag älskar Roger och därför spenderar jag all min möjliga tid med honom.

Vi har mcket att göra just nu och har tackat nej till en del fester för att vi helt enkelt inte har tid nu när vi håller på med lägenheten. Om du nu har sån koll på min blogg så borde du veta...

Min bästa vän är Roger och jag ser inte varför jag behöver fler än honom egentligen, vi trivs bra med oss själva.

Sen tycker jag att det är bättre med några få riktiga vänner istället för flera falska.
Det går inte ut på att skaffa så många vänner som möjligt utan att hitta dom rätta.



Kommentarer
Postat av: Sabina

bra sagt! Det stämmer så väl

2009-10-14 @ 21:13:19
Postat av: anneli

helt rätt, håller med dig julia!!

2009-10-20 @ 17:48:06
Postat av: anneli

helt rätt, håller med dig julia!!

2009-10-20 @ 17:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback