Helgen!

Fredag 25/9
Party hos Sandra sen utgång på Bodoni som spelade sjukt bra musik, distoriton crewet var där och hälsade på.
Kvällen blev sjukt lyckad förutom då att jag glömde min kamera, bilder kommer.

Lördag 26/9
Bakfulla som fan och kom till lägenheten mycket senare än vanligt! Vi gjorde dock allt vi kunde göra eftersom färgen tog slut.

Söndag 27/9
Vi kom upp i tid och stack till Colorama för att handla färg och tapetlim.
Allting i lägenheten gick bra, vardagsrummet blev färdigt och vi har målat lite lister och dörrar i de andra rummen. I dag var det även dags för Jörgen och Linda att flytta in och spendera sin första natt där.
Roger sätter tapet
Roger sätter tapet

Efter att vi hade varit ute med Shakira blev det middag på Två Lejon. Jag gjorde världens misstag och råkade ta fel sås till laxen så det blev grädde och vaniljsås, ingen hit!
Annars var maten god :)

På vägen hem gick vi in en runda på Videomix för att se om där va något skoj. Jag hittade en av världens bästa filmer, Notebook som den heter på engelska låter bäst.
Notebook


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback