Helgen!

Jag har valt att inte skriva så mycket under den tiden som jag skrev "serien" om Sellman
så nu kommer det en hel del...

Lördag 5/9
Jörgen och Linda har köpt lägenhet tillsammans och jag och Roger hjälper till att fixa i ordning innan det är dags att flytta in.
Det var slipning och spackling som stod på att-göra-listan.
Jag lägger upp lite bilder på hur lägenheten såg ut innan så får ni följa utvecklingen.
pojkrumSovrumVardagsrumRoger målareSpackla liteSexy ;)Garderober50-tals garderob
Jag gillade verkligen mönstret i garderoben.


Söndag 6/9 Melvins kalas!
Min syster son fyllde 2 år. Jag och Roger köpte en bondgård i Duplo till honom, som jag tyckte var minst lika roliga att leka med.
Han läser fint kortet förstPaketöppning!Mer!Titta!Sötunge!Mammas skulle på fest efterMelvin skickar grisen på slaktRoger, jag och MelvinPappa. Ronny och massa gott!Jag och Freja dansarMamma kittlar MelvinMamma och Melvin

Efter kalaset åkte vi till pappa för att plocka björnbär.
Därifrån fick vi med oss morötter, rödbetor, palsternacka och en cykel!
Av mamma fick jag också lite av mina favoritgalgar.
50-talsgalgarMin
Cykeln är nu på verkstaden och får nya däck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback