Glad påsk!

Nej tyvärr är det inte sant att vi ska flytta! Det var ett april skämt...

Lite annat som har hänt:
Chefen låste sig ute från restaurangen den 1:e april. Philip och han fick åka in till Malmö för att hämta en extranyckel medans jag satt hos grannen och drack kaffe. Gästerna möttes av en lapp på dörren där det stod: Pga en olyckshändelse öppnar vi kl 12.30
Vissa av dom trodde att det var ett skämt.

Jag har köpt ett par solglasögon.

Jag har köpt bröd till fåglarna i parken.

Roger har sagt upp sig.

Shakira har fått leta efter påskgodis i hela lägenheten.

Shakira har varit i slagsmål. Som tur var visste den andra ägaren att det bästa är att låta dom slåss till dom ger sig. Ger man sig in i leken kan det bara bli värre. Hon lugnade mig och slagsmålet var över på ett kick, utan en droppe blod och båda lärde sig en läxa.

Vi har hyrt tre filmer och köpt en som vi ska mysa till hela helgen.

Våren är här och man kan nog fan inte ha det bättre än vi har det nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback