Fredagen den 13:e

Tur att dagen inte står upp till sitt namn!

Jag var inne hos frisören för att köpa lite stylingprodukter. Det tog en bra stund för oss att komma fram till vad som var bäst och när jag skulle betala så hittar jag inte min plånbok. Kollar ut mot cykeln och ser att plånboken ligger där, i cykelkorgen!

Snacka om tur! Där låg den, inte vilken plånbok som helst utan min Gucci-plånbok med 1500 kronor i kontanter.

Jag är evigt tacksam för alla som har gått förbi och inte sett den eller inte brytt sig...

Och nej jag skriver inte att det är en Gucci-plånbok bara för att skryta, ni fattar hoppas jag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv : ahaha ja helt klockren!

2010-08-13 @ 15:26:34
URL: http://saarrraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback