Hej och förlåt!

Jag har haft så mycket att göra att det har blivit tråkiga, korta blogginlägg utan bilder från min mobil.
Här får ni en bomb av bilder!
Utsikt från Västra hamnen
Utsikt från Västra hamnen
Jag köpte röda snöre till mina rullskridskor men kan inte bestämma mig för om det är snyggare eller inte.
Mina rullskridskor
Nyaste inköpet på det skitiga balkongolvet
Fritösen
Balkongmys
Mys på balkongen
Crepës med hasselnötsmassa, kokos och vaniljglas. Till det blev det rosé.
Mys på balkongenMys på balkongen
Middag på Harmony
Roger på Harmony
Så här såg jag ut när jag gick på casting också hade jag rött läppstift.
Jag
Castingen var för en thriller där Johannes Brost ska spela huvudrollen. Allting spleas in i Båstad och jag castades för en klubbscen och även en liten talroll. Nu återstår det bara att se om jag får det :)
I vilket fall som helst så var det en jävligt kul upplevelse.

Kommentarer
Postat av: Josefin Staaf

Åh,är det den fina baddräkten från pinup couture? <3



xxx

2010-08-12 @ 13:36:43
URL: http://josefinstaaf.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback