Svar från castingen

Jag och Roger satt och kollade på tv när telefonen ringde, jag kände inte riktigt igen nummert men hade en känsla av att de var de från castingen.
Det var det också, tyvärr inte den tjejen som sa att hon gillade mig så mycket .
Jag kände direkt när hon sa de första orden att det inte var ett postiivt besked.
"Jag ringer angående castingen till filmen After Eight, tyvärr har du inte kommit med utan det blev en annan tjej."
Jag tackade så mycket ändå eftersom det verkligen var en rolig upplevelse.

Jag sa beskedet till Roger och jag var ju självklart lite nere, det hade ju varit kul om jag hade fått vara med.

När jag satt mig ner en stund så ringer telefonen igen, samma nummer.
"Hej igen!" svarar jag och tänker bara att hon råkat ringa fel.
Inget svar på flera sekunder...
"Oj" säger hon. "Jag har visst gjort fel, jag ber om ursäkt, du fick rollen!"
-Va?! är det verkligen sant?
-Ja, du fick rollen, förlåt för att det blev fel först.
-Ingen fara detta var ju bara roligt.

Vi pratar lite till och jag får reda på att inspelningen är i Göteborg i början av september.
När vi har lagt på så kommer det några glädjetårar när jag berättar för Roger att jag fick rollen.
Snacka om berg-och-dalbana!

Rollen som är min är som ett kassabiträde i filmen "After eight", en thriller med Johannes Brost i huvudrollen.
Jag ska bara ta emot honom i kassan när han handla på Ica, inget stärre alltså men ändå sjukt roligt!
Jag och töserna
Denna bilden kommer från tjejernas utgång i fredags. Tack så hemskt mycket för en superrolig kväll!

Kommentarer
Postat av: Ayim

GRATTIS :) vad roligt! Nu måste man ju se den!

2010-08-15 @ 19:55:59
URL: http://ayims.blogg.se/
Postat av: bitterfittan

yeeey grattis! (:



fan va roligt för dig

2010-08-16 @ 18:51:14
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback