Tandtroll!

Jag har upptäckt något förfärligt, det verkar som jag har hål i en tand!
Det är nog egentligen inte så konstigt med tanke på att jag äter godis varje dag, jag kan verkligen inte hålla mig ifrån det!
Jag sköter mina tänder jättenoga i annat fall, borstar morgon och kväll, använder tandtråd och ibland munsköljl.

Som tur är så har jag en tid hos tandläkaren i septemer. Därför sa jag till Roger igår att jag inte får äta något som är överdrivet sött, som godis, fram tills jag ska till tandläkaren.
Han tror ju självklart inte att jag kommer klara det och jag själv är lite osäker eftersom vi har frysen laddad med B&J, kylen laddad med Fanta och skafferiet fullt av kexchoklad och annat gott.

Men jag klarade mig genom kvällen igår tack vare fritösen.

Imorse tänkte jag dock inte så långt och min frukost blev "Start" med choklad i såklart!

Vi får se hur det fortsätter, jag har iaf frikort till helgen när det är Palmfestivalen.

Jag inom snart framtid?
Jag inom snart framtid?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback