sjukt pepp!

Jobbade hela kvällen igår. "Kändisarna" idol-Ola och Erik från Paradise Hotel var inne och käkade hos oss, båda är mycket trevliga.
Robbin peppade mig som fan igår så det blev utgång på Herkules. Stället var sjukt najs, skön stämning, sköna människor. Musiken är inget om jag egentligen lyssnar på men alla var så peppade och sköna att man bara hängde med, kommer absolut att besöka det stället igen!
Robin och Ola känner varandra så när vi mötte honom på Herkules så tackade han så mycket för maten, Robbin sa att jag hade gjort den, vilket jag hade, och då tackade Ola mig så hemskt mycket, fick även en puss på handen.
Senare på kvällen kom han fram till mig igen för att än en gång tacka så mycket, kul när folk är så tacksamma.

Robbin och jag hade bestämt att vi skulle dra hem vid halv två, båda skulle jobba idag och min sista buss gick då. Tiden gick skitfort så när Robbin sa att det var dags att dra så sa jag att jag stannade kvar, tog taxi hem vid tre istället.

När Robbin stuckit kände jag ju egentligen inte en kotte men folk är så öppna och trevliga så det var absolut inget problem, hittade alltid någon att snacka med.

I morse vaknade jag lite senare än planerat, 50 minuter innan jag började, så det blev väldigt stressigt men som tur var så var jag inte så hemskt bakis.

En Dj på Herkules. Som sagt inte min typ av musik men hade ni varit där så hade ni fattat ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback