Buddy Holly musical

Så nu är det dags att lägga upp allt från den kvällen.
Det blev alltså lite musikal med Ola och Soss på Malmö arena. Soss hade ett sjukt bra läppglas som jag bara måste skriva om! Där satt jag i mörkret för att kämpa med mitt läppstift så tar hon upp sitt och i den finns en lampa! Läppglanset var från Gosh och ser ut så här:

Gosh lipgloss
Tillbaka till musikalen. Vi satt ganska långt fram , rad 16, och ljudet var på tok för högt! Jag såg många som hoppade till lite då och då i överraskningsmomenten. Ibland kunde man inte ens höra vad dom sa pga av att det var så högt!
Någon som vi alla också störde oss på var bolibompa-snacket, den tillgjorda stockholmskan. Annars var det bra tempo, lagom långt och bra ös!
MEN! en stor tabbe! Ritchie Valens hade ingen gitarr vilket han i verkliga livet alltid hade! Och Brolle e skitful!
Roger var hocked!Hemma igen och glad!Buddy Holly musicalBuddy Holly musicalBuddy Holly musical
Och ja, kläderna blev ju så klart inte causual.
Jag


Här har ni en SKITBRA låt som intre alls har med Buddy Holly att göra.
 

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

du är gorgeous. och ja, brolle är sjukt ful. förstår att du inte har pallat med bloggen, ibland gör man inte det bara. vad sysslar du med idag? (:

2010-02-08 @ 14:52:43
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback