Eniros skattjakt

Jag såg att det kom reklam för eniros skattjakt i ett av mina inlägg och jag var tvungen att testa. Man kan vinna en halv guldtacka men det lär inte hända mig, det gick inte så bra.

Jag började med att följa hästen till ett parkeringshus där man hittar några kordinater, de ska man sen söka efter och där hittar man massa gubbar, Gubben som sitter på containern har en tidning där nästa ledtråd står, en youtube-länk. Kollar man på den så berättar en gubbe llite ledtrådar och då tar man sig till uppsala och något med Gustav Vasa?

Jag fuskade och kom på så vis till Hildur Ottelinsgatan 19 i Uppsala där man hittar två tjejer som har kladdat ledtrådar på en husvägg. Längre än så kom jag inte!

Jag har nu sett att när man kommer till slutet så får man veta att det kommer fler ledtrådar igen den 7:e mars. Så tills dess så kan vi kanske försöka hitta dit tillsammans? Jag vet själv att jag iaf inte kommer vinna eftersom jag inte har lyckats ta mig så långt än men det kan ändå vara en kul grej. Häng på!

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

det låter bra ;) blir det mycket jobb i veckan sötnos?

2010-02-22 @ 03:04:40
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback