Melodifestivalen deltävling 3

Jag tror att det är deltävling 3 iaf.

Dååå kör vi!

Tråkig sketch i början om placering av publiken.

Där har vi Christines spinkiga ben än en gång.

Alcazar inleder med "Headlines". Jag Gillar deras bokstävr på sceen, påminner om Moulin Rouge. Låten ä väl inte så mycket Alcazar än men det kommer väl, ja innan jag ens har hunnit skriva det färdigt. Detta är faktiskt bra! Eller iaf refrängen. Kläderna kan man väl inte säga så mycket om, ganska nedtonat för att vara Alcazar men ändå inte snyggt. Gilar bara den blondas korsett.

Hahahah nu kommer Christine som Carrie i SATC!

Åter till musiken och Johannes Bah Kunkhe, undrar hur gammal han är, ser liten ut men ändå inte. Det börjar väldigt tråkigt. Nej, jag saknar ord om allt, låten, rösten, framträdandet och kläderna.

Elin Lanto, här kan man väl iaf hoppas på lite roligare och finare kläder.  Nej detta var ganska patetiskt bara. Okej hennes kläder är väl ganska coola då! men jag skulle aldrig ta det på mig! Fast tofsarna på benen kan man skippa.
Erik Linder. Denna låten har Ted Gärestads bror varit med och skrivit, tufft. Åh! tyvärr var låten bara tråkig!
Min dator slocknade! Och nu ligger jag efter!
Gettty Domain. Han dansar väldigt roligt! Ja, det var allt!
Timoteij. Tråkiga och alldagliga, en blandning av Drömhus och Alexander Rybak.
Darin. Inget speciellt där heller. Han har vist blivit lite rundlagd, eller ja han har nog gått upp ett par kilo.
Crucified Barbara. Detta har jag sett framemot. Tyvärr ingen bra låt. Men när elden kom fram blev det lite mer fart i dom. Men det var inte tillräckligt med tryck! Kläderna får nio poäng!

Nu har jg missat nästan hela pausunderhållningen på grund av jag skulle skriva i kapp. Dolph är alltid rolig! Nu dansade precis några fina flickor till schlagerklassiker.

Just det, Christine hånade han den där som dansade i vatten förra veckan. Hehehe

RESULTAT!

Timotej, Crusified Barbara, Alcazar, Darin, Erik Linder
går vidare. Jag tycker alltid synd om dom som åker ut för det ser verkligen ut som dom tror att dom ska kunna gå vidare!

Direkt till globen går.... Timoteij! Dom alldagliga tjejerna visar att det finns lite rock n roll i dom och välter nästan bordet. Hade deras låt varit med förra årt så kanske vi hade legat bra till i Eurovision men nu känns det bara som dom härmar Rybak, förra årets vinnare.

Nu hejar jag på Alcazar! och lite på CB. Jag vet iaf att jag kommer gå och sjunga på Headlines i några veckor framöver. Fast jag tror inte att Alcazar klarar sig så bra i Eurovision.

Nu kommer Blue Man Group, roligaoch läskiga! HAHAHAHAHA! Detta var ball! Spelar musik på rör. Fan va bra! Jag har aldrig sett dom uppträda innan men detta var sjukligt bra! Fy fan va läskiga dom är!

Resultat igen...
Det blir andra chansen för Crucified Barbara och Alcazar, Erik Linder åker ut, direkt till globen åker Darin.. VA FAN!

Det var allt för i dag. Jag får önska er en fortsatt trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

haha jag håller med dig! jotack allt är bra med mig (: sitter hemma och degar. har ni en trevlig kväll?

2010-02-20 @ 22:57:44
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Nina

Haha dina recensioner är sjukt roliga :) Skrev du inte om första deltävlingen, när Pain Of Salvation var med?

2010-02-22 @ 13:00:18
URL: http://themis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback