Oj, oj,oj!

Det känns som mina senaste blogginlägg har varit väldigt röriga!

Nu ska jag försöka få upp min energi igen, det är nämligen mycket som nehöver fixas just nu.

I dag ska jag gå på jobbjakt en liten stund och jag ska även ner till biblioteket för nu är det dags att lära sig FRANSKA! hahah! Jo det gick bra med min japanska men eftersom jag inte ska till Japan det närmaste året så måste jag nu ge mig på franskan.

Min underbara sambo kom med överraskningen i går. Min alla hjärtans dag present blir en resa till Frankrike! Åh vad vi längtar redan! Nu ska vi bara hitta den perfekta resan sen åker vi!

Har någon tips på vad man ska se när man åker till Frankrike? Vi har bestämt att det viktigaste är Louvren! Sen blir det så klart eiffeltornet, champs elysée och alla klädesbutiker vi kan hitta ;)
Louvren

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Haha nej det vill jag inte påstå att dom gjorde.. Det är väl bara för att visa upp så mycket som möjligt skulle jag tro :) Men jag älskar kombinationen av alla färger.. Det skriker VÅÅÅÅÅÅR :P

2010-02-10 @ 16:03:39
URL: http://maleupmyday.blogg.se/
Postat av: Bitterfittan

jag har träffat min pappa idag (: hur gick jobbjakten? åh jag vill också till frankrike!

2010-02-10 @ 21:38:02
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Anonym

dalis museum, notre dame är riktigt mäktig.

gamla delen av paris, norra delen, Montmartre ( lite spännande fakta, betyder martyrernas kulle, och ligger på en kulle, över 200 st halshöggs där, därför dess namn), är en hit, helt underbart och magiskt, fiken o små restaurangerna, och ojämna vägarna. och där finns bla Place du Tertre, konstnärernas torg och nattklubben Moulin Rouge, samt kyrkan Sacré nånting nånting, som oxå är riktigt mäktig.

tror nästan dalis museum ligger i Montmartre oxå, i närheten av place du tertre om jag minns rätt.

roger har gjort ett grymt bra val, för Paris är en magisk stad, hade lätt kunnat bo där.

2010-02-10 @ 22:36:09
URL: http://bettybooze.blogg.se/
Postat av: Anneli

vilken toppen kille du har fått tag på!! :)

glad för din skull :)

2010-02-12 @ 16:48:44
Postat av: sofie - mamma till underbara Liam

åh vad roligt =) när bär det av? =)

2010-02-19 @ 15:41:22
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback