Oj!

I går när jag skrev det förra inlägget tänkte jag inte på vad jag hade bokat i dag, besök i Svedala.

Jag och Shakira började vår dag ganska tidigt med ett besök hos mormor, även moster hälsade på en liten stund och gav Shakira bakelser, efter middagen hon fick av mormor.

Sen begav vi oss vidare till mamma, käkade middag och gottis!

Vill bara säga att jag älskar hela min familj så enormt mycket! Pappa, mamma, Sanna, David, Freja, Melvin, Mormor, Morfar, Lena, Roger och Shakira, min familj...

Dagens tanke ägnar jag åt O.Ö och hans familj.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Melvin och Freja då???



Vem är O.Ö??

2010-02-26 @ 22:43:17
Postat av: sofie - mamma till underbara Liam

kan forfarande inte släppa det... Kim var ju där också fick ta farväl...:(

2010-03-04 @ 20:39:49
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback