Paris!

Jag hittade en sjukt bra bok på biblioteket i går.
Jag försökte att hitta en bild på boken men hittade bara denna lilla.
reseguide paris
I denna boken står verkligen allt som man behöver veta. Här finns kartor, gata för gata hur man bäst går för att inte missa något, planritningar av alla större sevärdheter, matställen , hotell, alla hållplatser till bussar och liknande och sist men inte minst användbara ord och fraser. Frasen som är viktigast för mig trodde jag att jag skulle få leta länge efter men den fanns med här!
Jag är vegetarian - Je suis végétarien.
Jag tror fan att jag måste köpa denna boken!

I går kväll låg jag och läste den till långt in på natten, fattar inte hur jag kunde glömma Moulin Rouge och Dalí musem, Escape Dali Montmartre.

Nu ska jag plugga lite :)

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

jo det är kul men han är sjuk så det är lite jobbigt också. om man nu får säga så utan att det låter hemskt. fan va kul att du ska provjobba! grattis (: är det en heltidstjänst?

2010-02-11 @ 13:03:26
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Anonym

yaaey XD glöm inte att fota mycket, så du kan dela med dig av det här, avis som fasiken på dig. men hoppas ni får en oförglömlig resa ^^

2010-02-11 @ 13:39:01
URL: http://bettybooze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback