Partey!

Jag<-- Denna vackra bild tog jag på väg till bussen. Jag hade ingen spegel så jag fick improvisera :P

Jag innan jag kom i väg till MalmöJag och SandraJag och JensLinusLinus cruisarJag och Ralf Gyllen hammar från mustaschJag och Ralf Gyllenhammar från Mustasch
Ralf! Trevlig snubbe till en början när han hade hittat någon två snubbar att prata med så stod dom framför damernas dörr hela kvällen och pratade politik! hallå?! Snubben som spelar bass satt bara och log och killen som spelar gitarr verkade inte vilja leva! Otrevlig och trött, klagade på att han haft en förstärkare i örat hela kvällen. Hallå?! Dom börjar väl bli gamla :P
Work that pole!
Hahaha jag såg nu att killen som var med i går heter Jens! Minnet svek mig så jag har skrivit Linus på bilderna med honom.... taskigt!

Fy satan vad kul vi hade iaf! Och i dag har jag verkligen inte mått bra, gör det fortfarande inte!
Mustasch – I'm Frustrated

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

du är ju sjukt jävla snygg! du gör mig sugen på att färga håret svart igen ;) alltså vi bor i lägenheten ute på hörnan mot preem på första våningen, har tyvärr ingen aning om vem som bodde här innan. du vet kanske? (:

2010-02-02 @ 00:04:39
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: sofie - mamma till underbara Liam

ser ut som ni hade det skojigt =)

2010-02-02 @ 11:32:36
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback