Rammstein!

I går fick Roger ett väääldigt snällt erbjudande. En kompis till honom hade sex biljetter till Rammstein i kväll. Själv fick man inte följa med eftersom det var grabbkväll.

Jag såg Rammstein på Roskilde festivalen när jag var femton, gillade verkligen inte deras musik men tyckte att det var det coolaste jag har sett! Det tycker jag fortfarande! Fast det var iofs en helt annan upplevelse att se Mötley Crüe. Rammstein har dock det bästa framträdandet som jag någonsin har sett! Hoppas att dom gamla gubbarna fortfarande rockar så att även killarna får en oförglömlig upplevele.
RammsteinRammstein
Han e ju så äcklig att det blir bra!

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

patrik är förskollärare (: han gick ut nu i januari. yes han är veggo. din pojkvän också?

2010-02-16 @ 23:14:37
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: sofie - mamma till underbara Liam

ja rätt så äcklig ;)

2010-02-19 @ 15:34:58
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback