Roadtrip...

I dag har vi varit ute på Österlen med mamma och Ronny.
Vi började med att äta lite på ett café som verkligen ligger på vischan, Olof Viktor.
Jättefint ställe men just i dag var där vääldigt kallt, så vi satt med jackorna på oss.
Ut emot kusten var det också värsta stormen så mamma trodde att bilen skulle blåsa i väg och att vi inte skulle komma hem på grund av all snö på vägarna, det flög som rök på asfalten, coolt.
Vi skulle egentligen åkt till ett ställe som heter Karossgården,http://www.karossgarden.nu/, men vädert tillät inte det så vi åkte till sista anhalten, Kabusa konsthall.
På vägen ditåt hittade vi även en liten antikvitets affär som vi gjorde ett snabbt stopp vid.
På Kabusa fanns mycket fina vintage och retro möbler, kläder och massa annat fint till försäljning. Hela byggnaden är verkligen super fin och mysig.

Eftersom jag är som jag är så glömde jag ju kameran hemma men jag tog lite bilder med mobilen som jag kommer att lägga upp, förhoppningsvis i morgon.

Dagen visdomsord:
Man får vara som man är när man inte blev som man skulle ;)

Kommentarer
Postat av: Piinky - a story about a girl

Vilken söt blogg du har ,



Kram

2010-01-11 @ 06:00:53
URL: http://piinkys.webblogg.se/
Postat av: Sanna

Kolakakan på Olof Viktors är sjukt god!!

ÅÅÅHH vad jag blir sugen på att åka dit!

2010-01-11 @ 21:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback