Nytt

Detta fick jag med mig hem från Mamma och pappas lager.
nya saker
Roger hade varit i Malmö i lördags och köpt massor av nya kläder till både sig själv och till mig.
Skjorta från ToS och kofta från Gant
Rogers nya skojrta och kofta. Han köpte även 2 t-shirts och ett linne.
Oversized
Oversized linne och t-shirt till mig.
Alice i underlandet och puder från Chanel
Jag fick även Alice i underlandet av Roger och puder av mamma.
Hundgodis
Shakira fick massor av gottis, detta plus två ben.

I söndags gick vi i stan med Roger syskon. Han handlade kläder till sina två yngsta systrar för ungefär 2000 kronor.
Linne och klänning från vintage stories
Jag köpte ett linne och fick kläningen av Roger.

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

han är generös han!



neej jag har faktiskt inte badat än, tråkig är jag



har du? (:

2010-07-05 @ 20:37:11
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: bitterfittan

det har du nog rätt i!



vad gör du idag babe? jobbar?

2010-07-06 @ 13:10:26
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback