Tokig i loppis eller tokig i huvudet?

fredagen åkte jag till Svedala för att umgås med familjen och packa inför loppisen.
Världens finaste syster i värmespolar
Freja fick testa mina värmespolar

Lördag
Månen
Klockan är ungefär 4 på morgonen och det är dags för oss att åka till Simrishamn.
Soluppgång
Soluppgång
Vårt bord
Vårt bord.
Melvin dammsugar
Melvin fick en dammsugare.
Jag i släpet
Jag höll mig mest inne i släpet och i skuggan
en härlig skylt
En skylt som varnar för hundbajs, en liten tolle som knappt syns men den ligger där bakom pinnen.
Jag och en chokladbulle
På vägen hem åkte vi in om Olof Viktors för att köpa lite gott, jag fick en megastor negerboll.

Hemma i Svedala igen så gick vi en snabb runda på marknaden och sen hem för att titta på fotboll, skitmatch!


Kommentarer
Postat av: bitterfittan

fan va mysigt! (: och din tischa är fortfarande för jävla snygg.



min helg har varit bra tack, har bara umgåtts med vänner och familj och svettats som en gris

2010-07-05 @ 14:13:48
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback