Sov gott!

Det verkar tyvärr som att Shakira måste somna in snart. Har hon inte blivit bättre efter helgen så måste jag boka en tid. Jag trodde ju inte att det skulle ske så snart, jag har hela tiden gått och tänkt att det kommer att bli bra men det verkar tyvärr inte så.

Hon går hur fint som hellst men när vi är hemma ligger hon mest stilla, det göt ont att resa sig och lägga sig.

Inatt vaknade jag nog varje timme av att hon ylade till för att hon skulle vända sig.

Jag har tänkt och gråtit en hel del idag, det är nog bäst att låta henne somna in.

Har man begravning för en hund? Jag måste ringa och höra av mig till alla som kan tänka sig att säga farväl till henne men ingen får gråta när dom gör det för då blir Shakira orolig, hon gillar inte när folk gråter. Hur lätt är det liksom...
Jag har hela tiden varit rädd för att vara där när hon får sprutan, jag vet inte om jag klarar av det, att se henne död, men idag kände jag att jag vill vara vid hennes sida ända in i slutet. Jag vill hålla om henne utan att gråta och få henne att känna sig trygg. När hon sen väl är borta kommer jag att gråta sönder mig själv.

HUR FAN SKA JAG KLARA AV DETTA?! Min bästa vän kommer att försvinna. Var ska jag göra av hennes saker? hennes korg, hennes bollar. Jag vill ju spara det men jag är rädd att det kommer göra extra ont att ha det kvar, eftersom man ständigt blir påmind om henne.

Hur fan kan man förbereda sig nog för en sån här sak.

Hon tittar hon på mig och undrar vad fan det är med mig eftersom jag sitter och storbölar. Hon bara ligger där och flåser, ser harmonisk ut. Jag älskar henne så jävla mycket!
Shakira
Nu ska jag krama henne... hårt och länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback