OMG!

Fy fan vad jag blev rädd när jag fick detta mejlet precis!

"Hej Julia!

Du har lavet en beställning på S*******. Til din beställning, vi vill ha ditt svar om följande.

Ledsen, vi kan inte leverera din beställning. Följande produkt(er) er slutsåld och kan inte hämtas från vår leverantör mer:

- Vill du ha en alternativ produkt i stället?

- Eller vill du få din order skickas utanför den utsålda produkt?

- Eller vill du din beställning annullerats?

VIKTIGT: Vi väntar på ditt svar innan beställningen bearbetas vidare.

------------------------------------------------------

Kommentarer:

afventer svar vedr. antal af hjul"


Som tur är så är det inte själva huvudprodukten som jag har skickat efter som det var fel på!
Dom undrar helt enkelt varför jag bara har beställt ett hjul och inte så många som behövs till det som jag har beställt, men det är bara för att jag ville se hur det såg ut.

Någon som kan gissa vad det är jag har skickat efter? Sanna och Freja får inte svara!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Sv: Hej! Nej, jag har aldrig beställt från Pinupgirlclothing, använder den mest som inspiration. Vissa plagg säljs dock i sverige på till exempel Daisy Dapper. Tack för din kommentar!



xxx

2010-05-06 @ 03:47:17
URL: http://josefinstaaf.com
Postat av: bitterfittan

nu blir jag ju nyfiken!

2010-05-06 @ 15:07:52
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback