Underbart!

Det har verkligen varit en jättebra dag.

Den började med loppis upp på Karlsson som tyvärr inte resulterade i så mycket saker, några klänningar och en flaska som jag måste visa.

Sen ringde mamma och frågade om jag ville ut till lagert för att leta efter fler fina saker. Shakira följde med och på vägen dit hittade vi en loppis och där hittade jag tre små glas med körsbär på som jag köpte. Mamma köpte skivor och en samling med smurfar.

Väl på lagert så sprang Shakira rundor i halmen och lekte med en golfboll medans jag och mamma hittade massor av saker.

Efter det så åkte vi hem till mamma för att äta, här sitter jag nu. Fy fan va vi har ätit gott! Nypotatis, mina och Shakiras första detta året. Efterrätten hade mina lillasyster gjort, vit chokladmousse med jordgubbar och marängtårta. Jag är så mätt!

Bilder kan ni se fram emot i morgon eller när jag kommer hem.

Jag måste även tacka alla som kommer med fina kommentarer, Sara, Sanna, Manne, Emma mfl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback