Utan vidare framgång.

Klockan ringde 07.30 idag och ringde till kommunen. Receptionen var öppen men ingen på den avdelningen som jag skule till var inne. Ringde igen klockan tio över åtta och hon som svarade lät som hon precis kom innanför dörren. Svarade snabbt och sa att hon skulle be någon kolla på ankan, det var allt!
Jag gick upp ur sängen och bestämde mig för att åka ner til parken för ännu ett försök att mata henne.
Jag letade och letade men hittade tyvärr inte henne. Antingen var hon väl trött eftersom hon inte fått i sig mat och låg i någon buske eller så har hon redan somnat in. Jag hoppas att poliserna tog tag i saken igår så att hon slipper lida längre.

Kommentarer
Postat av: Nina

Usch, hoppas verkligen att hon har det bra nu. Man blir så ledsen..

2010-05-07 @ 09:33:02
URL: http://themis.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hur går det?

2010-05-07 @ 12:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback