När jag skulle ta bussen hem idag upptäckt...

När jag skulle ta bussen hem idag upptäckte jag att min plånbok var borta. Kaos! I den hade jag nyladdat busskort, kontokort, leg, ganska mycket kontanter och allt annat man kan tänka sig. Att tappa bort något som en plånbok eller telefon gör att man förlorar en väldigt stor del av sitt liv, enligt mig iaf. Jag gick tillbaka till jobbet för att se om den fanns där,tyvärr inte. Jag ringde hem för att be min bror kolla upp nummert till skånetrafikens hittegods, jag måste ha lagt den brevid mig på bussen och stressat ut som vanligt. Fick inte tag på någon och då ringer mamma och säger att den ligger bland hittegodset i Trelleborg. Vilken jävla lättnad! På måndag öppnar hittegodset igen men fan va jobbigt det kommer bli att leva en hel helg utan plånbok, som tur är fick jag låna en hundring från jobb för att ta mig hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback