Skit också!

Min dag har mest bestått av sömn, jag känner verkligen inte för att göra något annat. På vanliga dagar känner jag alltid en dragningskraft till datorn men idag kände jag mig bara illa tvungen till att sätta mig här. Bloggen har verkligen kommit i kläm och jag tycker att det är jättetråkigt eftersom jag precis börjat få fler besökare.

Men jobb är viktigare och jag skapade först bloggen för att ha något att göra. Så framöver får vi se hur det blir med allt men jag lovar att göra så mycket jag kan.

Just nu ser jag verkligen ut så här, fast med svart hår.

Jag minns inte när jag var sjuk sist och det är väl fan självklart att man ska bli det när man äntligen har ett jobb!

Kommentarer
Postat av: Karolin

Så tråkigt att vara sjuk precis i början när man fått jobb. Det blev jag med men inte så illa så jag behövde vara hemma. Hoppas det går bra annars på jobb och krya på dig :)

2010-11-05 @ 16:53:35
URL: http://meandalwaysme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback