Halv åtta hos mig

I veckans "Halv åtta hos mig" var en av tjejerna vegetarian, åt dock fisk. När det var dags för en av herrarna att bjuda så bjöds det på några holländska ballar som var gjorda på kalvkött och hon frågar inte vad det är innan hon sätter tänderna i det. När hon väl fått det i munnen frågar hon.
-Är det här vegetariskt?
-Halvt om halvt men det är bra kött, svarar han.
Jaha, men om det är bra kött så kan jag väl bara låta bli att vara vegetarian för en stund, eller? Stackars tös! Fast hon verkade inte så berörd, jag hade börjat gråta ;)halv åtta hos mig madeleine äter kött

Kommentarer
Postat av: FINI

Ojdå! hehe.

2010-10-22 @ 10:37:08
URL: http://fini.blogg.se/
Postat av: Freja

Mamma och jag såg det! Så jävla hemskt!

2010-10-22 @ 13:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback