Sushitajm!

Jag var och provjobbade på en sushibar i förrgår.

Jag har gått halvt arbetslös i ett bra tag nu och allt jag önskat mig har varit ett jobb, nu ville jag inte ha det. Det kändes bara fel och jag var inte nöjd med min insats. Jag kände mig skitdum som tänkte så men jag kände verkligen inte för att jobba där. Vi var 3 stycken som provjobbade under dagen och de skulle ringa dagen efter oavsett om det var ett positivt eller negativt svar. Hela dagen gick jag med en klump i magen, tänk så får jag det! Varje gång telefonen ringde så blev jag skitskraj! Inget av samtalen den dagen var från dom. Klockan 12 på natten sa jag, med lite glädje i rösten, till Roger "Jag fick antagligen inte jobbet".

Jag kollade mejlen idag och självklart hade dom svarat mig där, fegisar ;) Jag fick inte jobbet. Det är första gången i mitt liv som jag kommer på intervju/provjobb och inte får jobbet. Men ändå är jag inte ledsen.

Här får ni en bild från Sveriges bästa sushiställe, mitt förra jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback