Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!

Det var en väldigt fartfylld dag igår, jag flängde runt mest hela tiden.
Först ner till folk universitetet, hem och hämtade Shakira och gick till veterinären, hem med Shakira, ner till stan igen för att handla hennes medicin och foder, satt på apoteket i 30 minuter och väntade, gick till veterinären, trodde att jag glömde kortet på apoteket så jag fick gå dit igen när jag upptäckte att det satt bakom ett annat kort, hem och lämna sakerna, ta Rogers pass för att hämta ut ett paket som stod på honom, tjii fick jag när jag kom dit och såg att jag hade tagit mitt eget, hem igen för att byta pass, upp till Akka igen för att hämta paketet, hem för att lämna det och testa vårt nya Wii, ut med Shakira, ner till stan för att handla Super Mario-spelet och en till handkontroll, hem igen och spela hela kvällen med Roger, ut med Shakira, sova!

Ja, det blev x antal rundor i trappan, fjärde våningen utan hiss.Svart wii-konsol, super mario bros
Freja, det gör inget, jag ska ändå jobba :)

Kommentarer
Postat av: FINI

:D

2010-10-26 @ 12:28:44
URL: http://fini.blogg.se/
Postat av: Freja

Okej det va ju bra. Snyggt med svart wii!

2010-10-26 @ 13:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback