Vaccination

I dag var det dags för Shakira att vaccineras. Som vanligt tog det en liten stund att få på henne munkorgen annars gick allt bra.
Shakira har lite problem med öronen och nu fick vi ett recept på något gojjs som ska droppas och masseras in i öronen två gånger om dagen.
Det känns som det bara blir mer och mer problem och utgifter med henne men vad gör man inte för den man älskar.

När vi gick ut från rummet hos veterinären satt där en dam med en filt i sitt knä, hon hade fått avliva sitt djur. Man hörde hur hon snyftade och jag kunde inte hålla tillbaka mina tårar.

Vi kom hem vid 14-tiden och redan då började det bli mörkt, inte konstigt att man blir så seg! Nu ligger Shakira helt utslagen i soffan och jag är nog minst lika trött.

MEN! Snart kommer Roger hem och då får vi massa energi igen! <3
Världens sötaste!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har grisen fått svinvaccin?? ;-)

2009-12-07 @ 23:04:00
Postat av: Sanna

Det var jag som skrev det så du inte tror att det var nån annan som va så dum! :-)

2009-12-07 @ 23:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback