Lite ledsen

Jag hade en gång ett väldigt vackert Gucci-askfat, fram tills idag.
Shakira blev jätteglad när vi fick besök idag, så glad att hon viftade ner mitt askfat med svansen.
*Krasch* och där låg det i tusen bitar...
Jag blev självklart jätteledsen efter som jag har haft fatet så länge utan att ta i sönder det, klumpig som jag är.
Jag satt och limmade ihop det med tårar i ögonen och nu är det verkligen skitfult!
Ser ni sprickan?SKITFULT!Undersidan
Sprickor i genom hela skiten och undersidan är värst eftersom det saknas bitar.

Nu skulle jag verkligen behöva en present för att rycka upp mig, jag var nära på att köpa ett par nya skor men får snällt vänta på det jag har beställt istället.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad synd!

Kanske blir du lite gladare om du tänker på att du ska till Koenigsegg på lördag? :-)

2010-04-30 @ 08:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback