Mera nytt

Denna söta klänning var jag bara tvungen att köpa! Roger tycker att den är läskig :P
Spegeln som ligger bakom är också ny och ska sättas upp när vi orkar.
Söt barnklänning
Jag fick en superbra väckarklocka/cd-och mp3-spelare av Roger. Han köpte den helt ny från OnOff och den kostade 2000 kronor!!! Helt sinnessjukt dyrt men sjukt bra sak! Jag kan bland annat lyssna på mina braiga skivor och koppla in och lyssna på låtarna jag har på mobilen. Ett impuls-och överrakningsköp uppskattas alltid :)

Fin prjoektor till diabilder och baslådan till nya hemmabiot. Förra baslådan var helt blank och aningen större. Jag gillar att den nya har lite vågigare yta blandat med det blanka.
Prjektor och baslåda till nya hemmabiot
Jag är inte ny men bilden är :) Roger tog bilden när vi var på väg hem från auktionen igår.
Jag åker rullskridskor

Kommentarer
Postat av: Josefin Staaf

Åh, klänningen var supersöt!!



xxx

2010-08-04 @ 17:19:00
URL: http://josefinstaaf.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback