Så kan man ockå göra.

Jag har bestämt mig för att töja öronen lite till, 16 mm är målet och ligger på 12 nu. Min svarta tunnel har klyddat och fastnat i gängerna så enda sättet att få ut den är att töja och sen trycka igenom den, därför får jag ha ett hänlås i örat så ofta jg bara kan.

Jag minns när jag började töja mina öron, kan ha arit runt 2006-2007. Då var det inte så många som hade det och det var väldigt svårt att få tag på ordentliga verktyg. Jag började med nålar och gick sen vidare till virkpinnar, såna pinnar man stickar med och penslar. Dom var ju sjukt bra eftersom de finns i flera olika storlekar, det negativa var bara att dom var så långa, penslarna kunde man dock "såga" kortare.

Kommentarer
Postat av: Emma

fungerade den metoden?jag misstänker stark att min ena tunnel har fastnat, den går inte att skruva upp med varken tänger, handuk eller diskhandskar -.-

2011-09-13 @ 00:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback