Hejdå "Vårt Nya Hem"!

Jepp då är det dags för mig att lämna denna bloggen.

När det tog slut med R så tänkte jag att man kanske skulle byta blogg men ångrade mig eftersom det var ju dags för ett nytt hem igen och namnet passade.
Jag tycker inte heller att man ska byta blogg bara för att livet vänder eftersom det som hänt innan fortfarande tillhör en.

MEN! Nu har jag hämtat allt det sista jag hade i Trelleborg, jag kommer inte fortsätta vara vän med Roger, och det känns som en ny start!

jag har även blivit en ny person efter allt detta som hänt. Jag är inte den jag var innan jag träffade innan och jag är inte den jag var med R utan jag är en blandning av det och lite nytt!

Min nya blogg står för det jag är idag och jag hoppas verkligen att ni följer med mig in i denna nya världen.
En friare och roligare Julia!

Nu hittar ni mig på:
http://missbehavin.blogg.se/

Glöm inte att bokmärka den nya och ta bort den gamla, denna bloggen kommer tas bort om ungefär en månad och då hoppas jag att alla som varit här hittar till den nya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback